ОГЛЯД СПОСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ РУХУ НА ПЕРЕХРЕСТЯХ ТА КЕРУВАННЯ ЦИКЛАМИ ПЕРЕМИКАННЯ СВІТЛОФОРІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-6840.2024.2.07

Ключові слова:

перехрестя, світлофор, транспортні потоки, нерегульовані перехрестя, перехрестя з круговим регулюванням, перехрестя зі світлофорним регулюванням, фіксовані світлофори, адаптивні світлофори, статичні та динамічні цикли

Анотація

Проаналізовано технічні та організаційні рішення щодо улаштування різних типів перехресть; їх преваги і недоліки; доцільність використання різник типів та способів організації дорожнього руху за різних умов. Як результат складено порівняльну таблицю типів та способів регулювання. Практична значимість роботи полягає у наданні рекомендацій щодо актуальних технологій управління дорожнім рухом, перевагами та недоліками існуючих систем.

Посилання

ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки.»

Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки: ДСТУ 4092-2002. – [Чинний від 2003-01-01]. – К. : Держстандарт України, 2002. – 27 с. – (Державний стандарт України).

Сайт Верховної ради України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%BF#Text

Толок А.В. ТСОДД Конспект лекций // Основи світлофорного регулювання

Є. Ю. Форнальчик, І. А. Могила, В. Е. Трушевський, В. В. Гілевич Управління дорожнім рухом на регульованих перехрестях у містах

Трушевський В. Е., Турпак С. М., Грицай С. В. Розрахунок режимів світлофорного регулювання з урахуванням емпіричних характеристик руху транспорту // Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля - № 1 (242) - 2018 - 139-144

Д.В. Руденко; І.М. Мартиняк – Львівський ДУ безпекижиттєдіяльності // Розроблення моделі динаміки руху автомобілів через регульовані перехрестя з врахуванням управління світлофорними об'єктами.

Ghazal, B., ElKhatib, K., Chahine, K., & Kherfan, M. (2016, April). Smart traffic light control system. In 2016 third international conference on electrical, electronics, computer engineering and their applications (EECEA) (pp. 140-145). IEEE.

Wei, H., Zheng, G., Yao, H., & Li, Z. (2018, July). Intellilight: A reinforcement learning approach for intelligent traffic light control. In Proceedings of the 24th ACM SIGKDD international conference on knowledge discovery & data mining (pp. 2496-2505).

De Schutter, B., & De Moor, B. (1998). Optimal traffic light control for a single intersection. European Journal of Control, 4(3), 260-276.

Turky, A. M., Ahmad, M. S., Yusoff, M. Z. M., & Hammad, B. T. (2009). Using genetic algorithm for traffic light control system with a pedestrian crossing. In Rough Sets and Knowledge Technology: 4th International Conference, RSKT 2009, Gold Coast, Australia, July 14-16, 2009. Proceedings 4 (pp. 512-519). Springer Berlin Heidelberg.

Miller, J. (2008, June). Vehicle-to-vehicle-to-infrastructure (V2V2I) intelligent transportation system architecture. In 2008 IEEE intelligent vehicles symposium (pp. 715-720). IEEE.

Dey, K. C., Rayamajhi, A., Chowdhury, M., Bhavsar, P., & Martin, J. (2016). Vehicle-to-vehicle (V2V) and vehicle-to-infrastructure (V2I) communication in a heterogeneous wireless network–Performance evaluation. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 68, 168-184.

Belanovic, P., Valerio, D., Paier, A., Zemen, T., Ricciato, F., & Mecklenbrauker, C. F. (2009). On wireless links for vehicle-to-infrastructure communications. IEEE Transactions on vehicular technology, 59(1), 269-282.

Sing Yiu Cheung, Sinem Coleri, Baris Dundar, Sumitra Ganesh, Chin-Woo Tan, and Pravin Varaiya. Traffic measurement and vehicle classification with a single magnetic sensor. Journal of the Transportation Research Board, February 2006.

Tubaishat, M., Shang, Y., & Shi, H. (2007, January). Adaptive traffic light control with wireless sensor networks. In 2007 4th IEEE Consumer Communications and Networking Conference (pp. 187-191). IEEE.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Номер

Розділ

Автомобілебудування