ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ТЯГОВО-ДИНАМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТРАКТОРІВ НА ОСНОВІ ПОЛЬОВИХ ВИПРОБУВАЛЬНИХ ЦИКЛІВ POWERMIX

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-6840.2021.1.09

Ключові слова:

трактор, PowerMix, математична модель, імітаційний експеримент

Анотація

В роботі наведена математична модель для визначення тягово-динамічних показників тракторів з використанням польових випробувальних циклів PowerMix. Запропонований план імітаційного експерименту, який враховує розподіл річного обсягу весняних та літньо-осінніх робіт трактора за типовими сільськогосподарськими операціями, а також розроблена методика наведення результатів імітаційного моделювання до показників базового трактора потужністю 100 кВт, що дає змогу порівнювати трактори довільних схемних рішень і потужності. В якості прикладу наведені результати моделювання показників трактора New Holland T6.180

Посилання

Fluck R. C. Energy in Farm Production / Fluck R. C. – 1st Ed. – 1992. –384 p.

Percentage of time tractors operate at vauors engine loadings // Choosing and using farm machines. – 1989. – P.148–149.

Парсаданов І. В. Підвищення якості і конкурентоспроможності дизелів на основі комплексного паливно-екологічного критерію: монографія / Парсаданов І. В. – Харків: НТУ «ХПІ», 2003. – 244 с. – Рос. мовою.

OECD standard code for the official testing of agricultural and forestry tractor performance. CODE 2. February 2019. URL: https://www.oecd.org/agriculture /tractors/codes/02-oecd-tractor-codes-code-02.pdf

Test reports // Nebraska tractor test laboratory. – Access mode: https://tractortestlab.unl.edu/testreports. – Date of the application: 25.11.2021.

DLG Test Report database [Electronic resource] // DLG Agriculture. – Access mode: https://www.dlg.org/en/agriculture/tests/query-for-test-reports/. – Date of the application: 25.11.2021.

Agricultural Industry Advanced Vehicle Technology: Benchmark Study for Reduction in Petroleum Use / R. Hoy, R. Roher, A. Liska [et al.] / University of Nebraska – Lincoln, Department of Biological Systems Engineering. – Nebraska, 2014. – 55 p.

Шапко В. Ф. Метод розрахунку багатопараметрової характеристики автомобільного двигуна внутрішнього згоряння / В. Ф. Шапко, С. В. Шапко // Вісник КДПУ ім. М. Остроградського. – 2009. – Вип. 1(54), ч. 1. – С. 93–96.

Durkovic R. Regression models of specific fuelconsumption curves and characteristics of economic operation of internal combustion engines / R. Durkovic, M. Damjanovic // Facta unsversitatis. Series: Mechanical Engsneering. – 2006. – Vol. 4, № 1. – Р. 17–26.

«Gear up fnd throttle down» to save fuel / R. Grisso, R. Pitman, J. Perumrpal [et al.] // Virginia Cooperative Extension (VCE). – Publ. 442-450.

Predicting tractor diesel fuel consumption / R. Grisso, J. Perumrpal, D. Vaughan [et al.] // Virginia Cooperative Extension (VCE). – Publ. 442-073.

Harris H. Prediction of tractor engine performance using OECD Standard Test data / Harris H. // Journal of Agricultural Engineering Research. – 1992. – Vol. 53. – P. 181–193. DOI: https://doi.org/10.1016/0021-8634(92)80082-4.

Grisso R. Predicting Tractor Fuel Consumption // R. Grisso, M. Kocher, D. Vaughan//Applied Engineering in Agriculture.– 2004.– № 20(5). – Р. 553–561.

Динаміка руху колісних тракторів: монографія / Б. І. Кальченко, О. Ю. Ребров, А. Г. Мамонтов, А. П. Кожушко, М. Є. Якунін. – Харків. Видавець: О. А. Мірошниченко, 2021. – 320 с. іл.

Mathematical model of diesel engine characteristics for determining the performance of traction dynamics of wheel-type tractor / O. Rebrov, A. Kozhusko, B. Kalchenko, A. Mamontov, A. Zakovorotniy, E. Kalinin, E. Holovina // EUREKA: Physics and Engineering. – 2020. – № 4. – P. 90–100. DOI: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2020.001352.

Testing the Fuel Efficiency of Tractors with Continuously Variable and Standard Geared Transmissions / C. Howard, M. Kocher, R. Hoy, E. Blankenship // Biological Systems Engineering: Papers and Publications. – 2013. – P. 297. – URL: https://digitalcommons.unl.edu/biosysengfacpub/297.

Andersen J. Methods to calculate and declare fuel consumption for heavy non road mobile machinery / J. Andersen, S. Åberg, L. Erlandsson // A report for the Swedish road administration. – 2010. – P. 55.

Tritschler P. Optimisation de l’architecture électrique et gestion d’énergie pour un système à pile à combustible embarquée dédiée à l’application agricole. Sciences de l’ingénieur [physics] / P. Tritschler // Université de Grenoble, 2010. Français. – P. 126.

Ребров А. Ю. Математическая модель дизельного двигателя в безразмерных величинах с учетом его загрузки и подачи топлива / А. Ю. Ребров, Т. А. Коробка, С. В. Лахман // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Сер. Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ «ХПІ», 2012. – № 19. – С. 31–36.

Наукове обґрунтування підвищення ефективності колісних рушіїв сільськогосподарських тракторів на енергоємних технологічних операціях обробітку ґрунту: дис. … д-р техн. наук: 05.22.02 / Ребров Олексій Юрійович. – Харків, 2021. – 423 с.

Вибір параметрів шин сільськогосподарських тракторів: монографія / О.Ю. Ребров. – Харків. Видавець: О.А. Мірошниченко, 2021. – 304 c. іл.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-20

Номер

Розділ

Тракторобудування