МЕТОДИКА ПРОГНОЗУВАННЯ ДОВГОВІЧНОСТІ ФРИКЦІЙНИХ НАКЛАДОК ТРАКТОРНИХ ГАЛЬМ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-6840.2021.2.09Ключові слова:
трактор, гальмівні механізми, фрикційні накладки, прогнозування довговічність, самохідне шасі, надійність гальмівних систем, безпека руху тракторівАнотація
В роботі наведені результати дослідження щодо створення методики прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальмівних механізмів на стадії проектування. Враховується не тільки збільшення потужності двигуна і маси трактора, але також і встановлення більш удосконалених гальмівних механізмів. Завдяки розробленій методиці прогнозування довговічності фрикційних накладок тракторних гальмівних механізмів, обґрунтовано використання уніфікованих дискових гальм
Посилання
Бобров Я. А. Повышение энергоёмкости тормозных механизмов колесных тракторов классов 0,6…1,4: Автореф. дис… канд. техн. наук: 05.05.03/Харьк. гос. авт.-дорож. техн. ун-т. Харьков, 1994. 24 с.
Бухарин Н. А. Тормозные системы автомобилей / Н. А Бухарин. М. - Л.: Машгиз, 1950. 292 с.
Вопросы динамики торможения и теории рабочих процессов тормозных систем автомобилей / [Генбом Б. Б., Гудз Г. С., Демьянюк В. А. и др.]; под ред. Б. Б. Генбома. Львів: Вища школа, 1974. 234 с.
Розанов В. Г. Торможение автомобиля и автопоезда. / В. Г. Розанов. М.: Машиностроение, 1964.243 с.
Бухарин Н. А. Автомобили / Н. А. Бухарин, В. С. Прозоров, М. М. Щукин. Л.: Машиностроение, 1973. 504 с.
Александров М. П. Тормозные устройства в машиностроении / М. П. Александров. М.: Машиностроение, 1965. 676 с.
Александров М. П. Тормоза подъёмно-транспортных машин / М. П. Александров. М. Машиностроение, 1976. 333 с.
Тормозные устройства. Справочник / М. П. Александров, А. Г. Лысяков, В. Н. Федосеев, М. В. Новожилов. М.: Машиностроение, 1985. 216 с.
Тарасов Ю. В. Улучшение эксплуатационных свойств легковых автомобилей совершенствованием методов выбора тормозных колодок: Автореф. дис… канд. техн. наук / Харьк. нац. авт.-дорож. ун-т. Харьков, 2007. 22 с.
Туренко О. И. Підвищення стійкості, керованості та функціональної стійкості легкових автомобілів при службових гальмуваннях: Автореф. дис… канд. техн. наук / Харьковський національний техн. ун-т сільського господарства ім. Петра Василенка. Харків, 2018. 20 с.
Kraus H. Entwicklung stenden zen heutiger Kraftfahrzeng – Kupplungen “Automobiltechn. Z.”, №9. 1969.
Оптимально конструиране на дисково-челистини спиранки при повторящи и кратковременни режими и неполна информация. Бойнов Борис, Павлова Роза, Стоянов Стоян. «Машиностроене», 1981, 30, №9. С. 409-410.